sobota, 1 czerwca 2013

Sweet escape

Witajcie ! Nie lubię takich początków, bo nigdy nie wiem od czego zacząć. Nie jest to mój pierwszy blog prowadziłam kiedyś >ten<, jednak chciałam zacząć od nowa. Mam nadzieję, że będę zaglądać tu o wiele częściej i mam nadzieję, że moje stylizacje będą się Wam podobać.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was trochę imprezowy look. Skórzana spódnica z ćwiekami, koszula w pasy i ramoneska - uwielbiam takie połączenia. Do tego czarna torba, baletki i złote dodatki. Mam nadzieję, że Wam się podoba, miłego weekendu ! :)



fot.mama
koszula, baletki - Bershka
torebka-H&M
spódnica - WGO





20 komentarzy:

  1. śliczna spódniczka <3 i sesyjka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko ze sobą współgra, wyśmienicie :)
    pozdrawiam http://nothingspecial2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi sie podoba koszula : )

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz :)
    świetny blog :)
    również obserwuję :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jedna z lepszych stylizacji jakie ostatnio widziałam na blogach.
    i masz świetne włosy! :)

    +z przyjemnością dodaję do obserwowanych,
    mebeautyandyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję.Blog zapowiada się ciekawie,więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. DOBRA STYLÓWKA, WIDZIAŁAM JĄ NA PÓŁWIEJSKIEJ :>
    A. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. łał!pięknie:)

    dodaję Cię do obserwowanych:)
    zapraszam także do siebie:)

    dziękuję za miły komentarz:*

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your outfit! You look lovely!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie :D
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna spodniczka,gdzie kupilas?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny look :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna stylizacja ♥ absolutnie nic bym nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Blog Archive

Search This Blog

Obsługiwane przez usługę Blogger.