niedziela, 28 lipca 2013

Stary Rynek

Lipiec się kończy, teoretycznie pierwsza połowa wakacji już za mną. W zeszłym roku, o tej porze szykowałam się na cudowne wakacje w Bułgarii. W tym roku raczej nie wybieram się nigdzie, ale za to mam w planach remont pokoju, zdanie w końcu na prawko i miło spędzić czas w Poznaniu. To takie piękne miasto :).
Dzisiejsza stylizacja, na Starym Rynku idealnie nadaje się na rower czy też wypad na miasto ze znajomymi. Postanowiłam połączyć moje ulubione DIY spodenki z miętową bluzką i conversami oraz pasującymi dodatkami. Look bardzo wygodny więc polecam go każdemu :). Miłej niedzieli !











17 komentarzy:

  1. ślicznie! obserwuję i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeansowe szorty w połączeniu ze zwiewną, eteryczną bluzką powinny być podstawowym letnim uniformem każdej kobiety. Kiedy jeszcze sa prezentowane w takim wydaniu, to nam, mężczyznom, pozostaje jedynie napawać się widokiem :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham szorty, a twoje są ekstra ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna stylizacja i świetny klimat zdjęć:) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te zdjęcia, takie słoneczne!;) i śloczna Ty!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz prześlicznie, jesteś niesamowicie urocza

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, jestem oczarowana Poznaniem, byłam tam raz i na pewno wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Pieknie <3

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.cok

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Blog Archive

Search This Blog

Obsługiwane przez usługę Blogger.