czwartek, 5 grudnia 2013

some colors

Zauważyłam, że na blogu znajdują się same stylizacje z przeważającym czarnym kolorem. Lubię klasykę i to bardzo, jednakże co za dużo to niezdrowo ;). Dzisiaj przygotowałam coś innego.
Spódniczkę, którą zamówiłam z vinted.pl połączyłam z białym sweterkiem. Jest coraz zimniej dlatego chusteczka przestaje być tylko ozdobą, ale także ogrzewa. Mam nadzieję, że outfit przypadł Wam do gustu. Enjoy ! ;)



fot. Calala


sweterek - zara / spódniczka - vinted.pl / chustka - no name / buty - ccc





11 komentarzy:

  1. Ślicznie wygladasz :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne loczki! Świetna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadł to mało powiedziane, a uwierz, że klasyka zawsze będzie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i słodkie dziewczyny!)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna spodniczka a wlosy masz prześliczne! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Google+ Followers

Follow by Email

Blog Archive

Search This Blog

Obsługiwane przez usługę Blogger.