środa, 19 lutego 2014

park

Czarna sukienką, którą już raz Wam pokazywałam, należy do jednych z moich ulubionych. Najbardziej podoba mi się w niej to, że zależy od dodatków, czy też bluzki jaką ubiorę pod / na nią zawsze wygląda inaczej. Dzisiaj postanowiłam połączyć ją z lekką bluzeczką w kwiatki. Zdecydowałam się na ten strój do szkoły, dlatego stonowane kolory pasują idealnie. Obowiązkowo torebka - plecaków bardzo nie lubię. Często wybieram kuferek, który wydaje się mały, ale mnie samą dziwi to, ile się w niego zmieści . Enjoy ! :)




sukienka - bershka/ bluzka - zara / torebka - h&m / buty - ccc








11 komentarzy:

  1. gorgeous smile! :)

    www.larrch.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest świetna! :) Torebeczka też cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę ładnie wyglądasz, super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely pics!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka jest słodka :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia *o*
    Zapraszam do poczytania w wolnych chwilach! ;3
    http://prawdazmieniawszystko.blogspot.com/
    - Soph.

    OdpowiedzUsuń
  7. eeeeeej fajna ta koszula:P tak dziewczęco wyglądasz w tym zestawie i ładnie pozujesz, piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Blog Archive

Search This Blog

Obsługiwane przez usługę Blogger.