wtorek, 29 kwietnia 2014

Lykke Li - No Rest For The Wicked

Hi! Między nauką do zbliżającej się matury udało mi się przygotować kolejną dla Was stylizację ;). Na dworze baaardzo ciepło, dlatego też postanowiłam reaktywować moje diy spodenki. Muszę przyznać, że nie mogłam się doczekać aż będzie idealna pogoda, alby je założyć.  Idealnie do nich pasuje cieniutka bluzeczka z ciekawym motywem dziur oraz białe conversy. Postanowiłam wszystko zastawić w jasnej kolorystyce - wybrałam beżową torebkę. Mocnym akcentem w całej stylizacji jest metalowy naszyjnik. 
Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja tym czasem wracam do nauki, matura już (niestety) tylko za 5 dni. 
Miłego wieczoru! :)





spodenki - diy/ bluzka - zara/ torebka - no name/ naszyjnik - stylowebutki





16 komentarzy:

  1. prześliczna stylizacja bardzo mi się podoba i pięknie wyszłaś na zdjęciach ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja naprawdę jest piękna ♥
    Buziaki ;*

    czytruska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, matura zbliża się nieubłaganie:( my też się teraz ostro przygotowujemy ;)
    Ślicznie wyglądasz, szorty masz genialne! No i cudna torebka♥

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylówka, masz bardzo śliczną buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna cała stylizacja :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Super styl i stylizacja :)
    powodzenia na maturze!
    Zapraszam też do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na maturze, świetna stylizacja najlepsza torebka :D
    Może wspólna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i napisz że obserwujesz a ja zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Blog Archive

Search This Blog

Obsługiwane przez usługę Blogger.